Thrill Grill blinkt uit in marketingacties
Het culinaire hamburgerrestaurant Thrill Grill is druk in de weer met allerlei acties en samenwerkingen om de klantbeleving continu te verbeteren. Van evenementen tot de introductie van nieuwe producten: Thrill Grill profileert zichzelf op deze manier als een horecazaak met écht oog voor haar gasten.
Thrill Grill franchise
Op 10 augustus 2019 introduceerde Thrill Grill de Italian Blend Burger. Naast het hamburgervlees en de ambachtelijke broodjes die men van het restaurant gewend is, worden deze hamburgers voor de helft met een mushroomburger gevuld, in combinatie met verse mozzarella, tomaat en rucola.
Verder is Robert Kranenborg samen met De Pindakaaswinkel een samenwerking aangegaan, waaruit “DE PINDASAUS” is voortgekomen. Als deze productvernieuwingen niet genoeg waren, organiseert Thrill Grill op 16 augustus 2019 een jazzavond in Haarlem, compleet met cocktails, biertjes, wijntjes en heerlijke deuntjes.
Een franchise met een sterke marketingpositie
In de horecawereld zijn speciale aanbiedingen en nieuwe producten bijna niet weg te denken. Hier speelt Thrill Grill graag op in. Vooral met Hans Bruning (voormalig marketing manager bij McDonald’s) als managing director, versterkt Thrill Grill hun marketingpositie aardig met zulke klantgerichte acties.
Over Thrill Grill Franchise
Thrill Grill is een duurzaam restaurantconcept, opgericht door Robert Kranenborg. Het hart van dit concept ligt bij authenticiteit en integriteit. Ook franchisenemer worden bij Thrill Grill? Vraag dan via het onderstaande formulier de franchisebrochure aan.