Page 1Page 1Fill 1Group 4Page 1Page 1Group 2Fill 1Fill 1Fill 1Page 1Page 1Page 1 instagram_icon
eazie

Nationale Week Zonder Vlees; eazie start samenwerking met De Hippe Vegetariër

eazie is in 2004 opgericht door twee Chinese broers met de missie om gezond eten voor iedereen toegankelijk te maken. Ze zijn opgegroeid met de Aziatische wetenschap dat lichaam en geest met elkaar verbonden zijn. Als je niet goed voor je lichaam zorgt, merk je dat mentaal en andersom. Gezond en lekker eten vormt volgens de Aziatische leer dan ook de basis voor een gelukkig leven. Deze leer voert eazie dan ook door in haar concept. Alle wokmeals, poké bowls, wraps, salades en smoothies zijn bijzonder betaalbaar en worden à la minute op basis van verse ingrediënten bereid. Naast de gebruikelijke menukaart kunnen klanten ook kiezen voor een create your own vegan-, glutenvrij-, halal-, eiwitrijk- of caloriearm- gerecht.

Nationale Week Zonder Vlees

De week van maandag 8 tot en met zondag 14 maart staat in het teken van de ‘Nationale Week Zonder Vlees’. Tijdens deze week wordt een flexitarisch eetpatroon gepromoot, waarbij vlees en vis afgewisseld worden met vegetarische gerechten. “Een kleine moeite met een onvoorstelbaar positieve impact op mens, dier en milieu. Met elke week een dagje zonder vlees maken we samen het verschil voor de toekomst van onze planeet”, benadrukt Boerdam. eazie heeft verschillende titels gewonnen die betrekking hebben met gezond eten zonder vlees. Met de titels ‘Beste Fastservice Formule van Nederland 2019’ (GFK), ‘Meest Populaire Vegetarische Gerecht 2020’ (Nationale Week zonder Vlees) en een eervolle tweede plaats als ‘Meest Vegan-friendly Restaurantketens 2019’ (ProVeg) is eazie het bewezen succesvolle en snelgroeiende healthy food restaurantketen.

Samenwerking met De Hippe Vegetariër

Shengli Huang, medeoprichter eazie: “Wij zijn trots op onze samenwerking met Isabel, oftewel De Hippe Vegetariër. Ze is de oprichtster van De Nationale week zonder vlees en heeft al veel mensen kennis laten maken met de vegetarische keuken. Mensen inspireren met gezonde opties voor mens en natuur zit ook in het DNA van eazie. Afgelopen jaar is onze vegetarische maaltijd tijdens de Nationale Week Zonder Vlees al verkozen tot meest populaire gerecht. Ook is eazie in 2020 uitgeroepen tot vega HotSpot én een waardevol partnership aangegaan met De Vegetarische Slager. Door de ruime keuze in vegetarisch en vegan is eazie al geliefd bij de flexitariërs, vegetariërs en veganisten. Samen met De Hippe Vegetariër willen wij nóg meer mensen inspireren om (eens) vegetarisch te eten én laten wij de doelgroep zien dat eazie voorop blijft lopen in deze blijvende trend.”

Rob Wolfs, directeur eazie voegt hieraan toe: “Wij staan veel in contact met studenten en (young) professionals waarvan een steeds groter deel aangeeft dat ze regelmatig vegetarisch eten. Dit zien wij ook terug in de cijfers; het omzetaandeel vegetarisch en vegan groeit jaar op jaar bij eazie. eazie maakt gezond en lekker eten voor iedereen gemakkelijk bereikbaar. Oók als je vegetarisch, vegan-, glutenvrij-, halal-, eiwitrijk- of caloriearm wilt eten”.

Word jij de nieuwe franchisenemer van eazie?

Spreekt het concept van eazie jou aan en is het hebben van een eigen eazie jouw ambitie? Vraag dan geheel vrijblijvend de franchisebrochure aan voor meer informatie.

Is het hebben van een eigen eazie jouw ambitie en spreekt het concept van eazie jou aan?

Laat dan hieronder jouw gegevens achter en ontvang geheel vrijblijvend de franchisebrochure. (Let op: het kan zijn dat de brochure in jouw spam terecht komt)

Ja, ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en de privacy verklaring

Gerelateerde HF-updates

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

De nieuwste ontwikkelingen betreft franchising direct in de mail. Nieuwe formules, updates voor huidige formules en nog veel meer!